9 Eylül 2012

31 Day Challenge - Day 9 - Rainbow Nails

Scroll down for English.

Herkese merhaba,

Bugünün teması gökkuşağıydı, ben de bu tarz manikürleri çok seviyorum. Ne yapsam diye düşünürken aklıma Unicorn geldi. Yüzük parmağıma akrilikle Unicorn çizdim. Diğer tırnaklarıma da çeşitli ojeleri kullanarak gökkuşağı noktalar yaptım:)

Ben mitolojik bir canlı olan tekboynuzları çooook seviyorum<3 Saf,masum ve çok tatlılar. Elimde bir sihirli değnek olsa hemen kendime minicik bir Unicorn yapardım :) Size birde bonus olarak canımın aldığı unicorn oyuncağımın resmini ekliyorum. Kendisi Toy Story'den Buttercup:)

Benim çok severek yaptığım bir manikürdü. Umarım sizde beğenmişsinizdir. Yarın 10. günde görüşmek üzere:)




Hi all,
Today's theme is rainbow and I love rainbow themed nail arts. I draw Unicorn on my ring nail with acrylics then add rainbow dots to other nails.

I love this mythologic animal to much<3 They are so innocent and lovely. If I have a magic wand, I'll immediately create a Unicorn:) Also I add a bonus pic of my toy that is a lovely gift from my Bf. It's Buttercup from Toy Story:)

I enjoy to do this mani, I hope you also  like it. See you in Gradient Nails tomorrow:)

4 yorum:

  1. çok ama çok güzel olmuş o tekboynuzluyu nasıl çizdin bir ara uygulamalı gösterirsen sevinirim :D

    YanıtlaSil
  2. @Irmak, Teşekkürler:)
    @Danielle, My Lovely Unicorn<3
    @kozmetik bir aşktır:D, Çok teşekkürler, vakit bulabilirsem tabiki hazırlarım

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...