15 Eylül 2012

31 Day Challenge - Day 14 - Flowers

Scroll down for English.

Bugünün teması çiçeklerdi. Gün boyu çok yorulduğumdan basit birşeyler yapayım diye bakınıyordum. Nailasaurus'un buradaki manikürünü görünce çok hoşuma gitti ve hemen denemek istedim. Alix Avien 276'nın üzerine dotting tool yardımıyla çiçekleri çizip noktalar ekledim. Az zamanınız var ama birşeyler yapayım diyorsanız bu manikürü deneyebilirsiniz benim yapmam 10 dakikamı almadı:) Sonuçta çok tatlı oldu bence.

Yarın zarif desenli tırnaklarda görüşmek üzere( O nasıl bir çeviriyse artık:) Mutlu haftasonları...

Today's theme is flowers. I was just looking to do an easy flower mani because I'm too tired today. Then I like Nailasaurus' mani here and want to apply it. Over Alix Avien 276 I draw flowers using dotting tool and add dots. If you don't have enough time to do a detailed mani, it's life saver. I think this design will look pretty with all color combination.

Stay tuned for Day 15: Delicate Print. Have a nice weekend.

4 yorum:

  1. These are really cute! I especially like the blue polish you used :)

    YanıtlaSil
  2. Those flowers look so awesome !! So pretty ! :))

    xo Deja
    Deja Zu

    YanıtlaSil
  3. senin için 10 dk benim için 1 saat:) şahane olmuş

    YanıtlaSil
  4. @Shelby Swatches, Thank you:)
    @Deja, Thanks a lot:)
    @oylesine biri, El alışınca hemen yapılıyor aslında ,teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...