9 Eylül 2012

31 Day Challenge - Day 8 - Metallic Nails

Scroll down for English.

Yeniden merhaba. Bir güne 2 yazı sığdırmak da pek zormuş peş peşe 4-5 yazı yazan blogger arkadaşlara saygı duydum:)

31 Day Challenge süresince renkleri sade bir şekilde sürmeyip birazcık akrilikle çalışarak kendimi geliştirmek istiyorum. O yüzden bu günün teması olan metalik tırnaklarda da tavus kuşu tüyü çizmeye çalıştım:) Çizimlerin tamamında kumaş boyası kullandım çoğuda günün temasına uygun metalik renklerdi. Keşke biraz daha uğraşsaydım çok daha güzel olabilirdi. Belki ilerde bir daha denerim. Çok konuşmadan resimlere geçeyim.

Yarın 9. günün teması olan Gökkuşağı tırnaklarda görüşürüz. Mutlu haftasonları...

Hi again. It's so hard to write 2 posts in a day, I respect my blogger friends that can write 4-5 posts in a day:)

In 31 day challenge, I don't want to apply a polish then post it, I want to add some nail art to improve myself. So I did a peacock design for todays theme: metallic nails. I used acrylics for all design. I wish I made more effort on this nail art. Maybe oneday I'll try this mani :)

8 days down, 23 to go. Stay tuned for Day 9: Rainbow Nails.

2 yorum:

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...