21 Eylül 2012

31 Day Challenge - Day 20 - Water Marble

Scroll down for English.

Herkese merhaba,
Ebru sanatına çok uzak değilim. Annem ebru yaparken onu çok izledim, sergilere gittim. Ama iş tırnaklara gelince çooook uzağım. Birkaç defa denediysem de başarılı olamamıştım. Bugünün teması ebruli tırnaklar olunca mecburen sıvadım kolları. İlk denemem başarısız olsada en sonunda yapabildim. Halen iyi durumda değilim ama idare eder değil mi?

Yapımı konusunda detaylara girmeyeceğim ama merak edenler diğer bloglara yada SimpleLittlePleasures'ın videolarına bakabilirler. Ojeleri suya damlattıktan sonra renklerinin iyice açılmasına dikkat edin, en iyi sonuç bu şekilde alınıyor. Bunun için elimdeki bir çok ojeyi denedim, bazısı damlattığım gibi kaldı bazısı yayıldı. Sizde deneyerek uygun ojeleri bulabilirsiniz.

İlk 20 bitti kaldı 11 gün. Yarından itibaren bir şeyden ilham alınmış manikürlere başlıyoruz. Görüşmek üzere.
Hi all,
I'm related with water marble due to my mother. I watched her plenty of times while doing water marble and visited some exhibitions. But when it comes to water marble on nails, it's so challenging and tough for me:(
I tried it a lot of times but never complete successfully. Today's is a better one but still I have to try it more to improve myself.

I won't give detailed instructions about water marble because there is plenty of tutorials, tips&tricks but you can check  SimpleLittlePleasures' videos.

The first 20 days of this challenge down.See you in "inspired by" part of the challenge tomorrow. Stay tuned for Day 21: Inspired by a color.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...