26 Eylül 2012

31 Day Challenge - Day 26 - Inspired by a Pattern

Scroll down for English.

Herkese merhaba,
Bugünün teması bir desenden ilham alan tırnaklardı. Bu konuda çok sevdiğim bir site var: Colourlovers. Çok güzel desenler bulmanız mümkün. Benimde yapacak manikür aklıma gelmediğinde başvurduğum sitelerden biri.

Bugün basit bir manikür yapmak istedim ve aşağıdaki kareli deseni seçtim. Tırnaklarımı renkli ojelerle çizgi çizgi boyadım. Siyah çizgileri eklemek içinse Beauty Department'ın  burada anlattığı yöntemi uyguladım. Kısaca elinizdeki bantı istediğiniz ojeyle boyayıp kestikten sonra tırnağınıza yapıştırıyorsunuz. Fırçayla düzgün çizgiler çizemeyenler(örn: Ben) için kullanışlı bir yöntem.

Umarım beğenmişsinizdir. Yarın görüşmek üzere. İyi geceler...

Hi all,
Today's theme is inspired by a pattern mani. I used a website for finding some patterns: Colourlovers. There is a lot of pretty designs in a various categories. When I've a problem finding inspiration, always check this site.

For today I want to do a basic mani, and used this squared pattern. After applying colorful polishes, I used a good idea to create the black lines. Beauty Department's this tutorial. For this look, paint some tape with polish and after it dries cut into shapes and put onto your nails. What a good idea to create some perfect straight lines:)

See you tomorrow in Day 27. Thanks for reading. Good night...

1 yorum:

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...