13 Eylül 2012

31 Day Challenge - Day 13 - Animal Print

Scroll down for English.

 Geçen seneye kadar leopar desenini hiç sevmezdim. Yaşlı işi gibi gelirdi. Ama modern parçalarda ve farklı renklerde gördükçe sevmeye başladım:) O yüzden bugün için uzun zamandır yapmadığım leopar desenini tercih ettim.

Tabanda 3 kat Golden Rose 92 var. Sonrasında bant yardımıyla yarısını griye boyadım ve zıt renklerde leopar desenini ekleyerek tamamladım. Sonuç hoşuma gitti ya sizin?

13 gün bitti kaldı 18. Yarın çiçekli tırnaklarla karşınızdayım. Beklemede kalın...

I didn't like leopard print up to last year. But when I saw it in modern and colorful outfits, I began to love them:) So I want to do leopard print for today's theme.

I used 3 coats of  Golden Rose 92 as base. Then using tape I paint half of my nails grey and add some leopard print. I like this mani a lot, do you like them also?

Stay tuned for Day 14: Flowers. Thanks for stopping by.

4 yorum:

  1. amaanıınn ne güzel olmuş yaa bu leoparr,vamplıktan,kıroluktan uzak,modern sevimli şeker mi şeker bir leopar,daha ne istenir ki :)
    takibe aldım bana da beklerim,özellikle de son postu uygulamaya davet ediyorum tüm arkadaşları ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Hi! I have just nominated you for the Liebster Award!. Please, follow this link: http://krystalmer.blogspot.com.es

    YanıtlaSil
  3. Çook sevdim bu manikürü ben :))

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...