22 Eylül 2012

31 Day Challenge - Day 21 - Inspired by a Color

Scroll down for English.

Bu yazıyı dün yazmam gerekiyordu fakat eve akşam geldim ve biraz rahatsız olduğumdan yazamadım. O yüzden bugün 2 yazı yayınlayacağım.

Eveeet, geldik 31 Day Challenge'ın en eğlenceli kısmına. Bugün bir renkten ilham alan tırnaklar var. Bir ojenin adından mı yoksa renginden mi ilham almalıyım diye düşünürken ikisini de yapmaya karar verdim. Pastel'in kokulu ojelerinden çikolata kokulu ile çikolataya batırılmış tırnaklar yapmak istedim:) Rengi, adı, kokusu tamamı ilham vericiydi:)

Gün içerisinde 22. günün teması olan bir şarkıdan ilham alınmış tırnaklarla tekrar sizinle olacağım. Beklemede kalın...

Actually I should write this post yesterday but I came home late and had a bad headache, so I'll write 2 posts today.

We come to the most interesting part of the 31 Day Challenge. Today's theme is inspired by a color nails.I wasn't sure if I choose a color or a nail polish name, then I choose both:) I want to use brown polishes for today and apply a dripping chocolate nail art:) Soo I used Pastel Chocolate Perfumed Nail Polish:) This mani is inspired by the name, the color and the scent of the polish:)
See you in Day 22: Inspired by a Song. Stay tuned.

1 yorum:

  1. Ayy bayıldım buna canım çok güzel olmuş.Gerçek çikolata gibi :)

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...