26 Eylül 2012

31 Day Challenge - Day 25 - Inspired by a Fashion

Scroll down for English.

31 Day Challenge'ın sonlarına yaklaştık. Bugünkü tema modadan esinlenen tırnaklardı. H&M'in aksesuarlarını genel olarak beğenirim. Ama Anna Dello Russo işbirliği ile öyle güzel bir koleksiyon hazırladı ki her bir parçasına ayrı ayrı bayıldım (Ayakkabılar hariç:) Altını en çok turkuazla birleştiğinde seviyorum ki bu koleksiyonun ağırlıklı olarak parçalarında gördüğümüz bir uyum.

Bugün için ilham kaynağım resimdeki çantaydı. Çok vaktim olmadığı için detaylı çizemedim:) Yinede 10 dakikada idare eder bir şey çıktı ortaya. Siz ne dersiniz? Yarın görüşmek üzere...                                        


We approach to the end of the 31 Day Challenge, last 6 days:) Today's theme is inspired by a fashion nails. Normally I like the jewelry collections of H&M. But with collaboration of Anna Dello Russo, they prepared gorgeous collection. I want all pieces in this collection (Except shoes:) I love gold with turquoise and we can see these two in this collection a lot. 

For today, I'm inspired by this clutch. I don't have to much time to do the details:) 25 days down, 6 to go. Stay tuned for tomorrow...

5 yorum:

  1. idare edermi hergün bakıyorum bu manikürüe kayıtsız kalamadım şahane olmuş , bayıldım kabartıları nasıl yaptın ?
    keşke bi video olsaydı ;)

    sevgiler
    yildizlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. What a great inspiration and the design is absolutely gorgeous!

    YanıtlaSil
  3. Güzel olmuş güzel :)
    10 dk da yaptıysan bunu seni tebrik ederim ^^ Altın ve turkuaz birbiriyle uyumlu gerçekten :)

    YanıtlaSil
  4. @yıldız, Çok teşekkürler, ojeyi ince uçlu bir fırçayla bolca alıp nokta nokta dokundurdum sürmedim:)
    @Manases Andrea, Thanks a lot:)
    @Irmak, Desenleri gelişigüzel çizdiğim için uğraştırmadı beni, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. ne kadar yeteneklisin bayıldım:)

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...