4 Eylül 2012

31 Day Challenge - Day 4 - Green Nails

Scroll down for English.

Her sürdüğüm rengin arkasından sevmiyorum diyorum ama ben yeşili de pek sevmiyorum:) Nane yeşili sürmek istemediğimden Alix Avien Shineplus serisinden 50 numarayı sürdüm. Tam yeşil elma renginde bu oje. 2 kat sürmeme rağmen tam kapatıcılık sağlamadı. Ama yapısı ince, o yüzden pek sorun olmadı. Sonrada dotting tool yardımıyla desenleri yaptım. Çok beğendiğim bir manikür olmadı ama yenisini de yapmaya üşendim:) 

5. günde mavi tırnaklarda görüşmek üzere...



I don't like green so much on nails:) I don't want to wear mint today so I choose  Alix Avien Shineplus 50. It looks like as an apple:) Although I applied 2 coats, I cannot get full opacity. But its formula is good and thin. After I did this design with dotting tool. I don't like this manicure too much but I don't have enough energy to do a new mani.
Stay tuned for Day 5: Blue Nails

5 yorum:

  1. Ben bu ojelerin şişeleri ve fırçalarını sevemedim. Bir tek ben miyim acaba sürerken zorlanan O.o
    Neyse, noktalar varmış,hemen dikkatimi çekti. Çok güzel olmuş. Ben daha üst üste iki farklı renkte noktaya geçiş yapamadım :D

    YanıtlaSil
  2. @Irmak, Fırçalarını bende sevmiyorum minicik sürerken dalgalanma yapıyor. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. çok cici :)

    http://fashionisable.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. This is an adorable mani! Unlike you I'm a huge fan of green nails, and this is right up my alley :) Your blog is lovely and your nails really nice!

    YanıtlaSil
  5. @Nail Buff, Thank you so much<3

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...