20 Eylül 2012

31 Day Challenge - Day 19 - Galaxies

Scroll down for English. 

Uzun zamandır yapmak isteyip bir türlü sıra gelmeyen manikürlerden biride galaksi tırnaklardı. Bu görüntüyü tırnaklarda çok sıradışı ve çekici buluyorum. Genelde siyah üzerine renkli ojelerle yapılan bu manikürün renkli örneklerine de rastlamaya başladık ve ben çok sevdim. Rebecca Likes Nails'ın mor galaksisi için buraya ve Kayla Shevonne'nin yeşil mavi manikürüne bakmak için buraya tıklayabilirsiniz.

Ben 19. gün için daha klasik bir görüntü tercih ettim ve sonuç çok hoşuma gitti. Yakın zamanda diğer renklerini de denemek istiyorum.
Flormar Supershine Miracle serisinden U33 ün üzerine çok sayıda ojeyi süngerledim ve noktalama aracıyla minik nokta ve yıldızlar ekleyerek manikürümü tamamladım. Umarım sizlerde beğenirsiniz.

Yarın kabusum olan ebru tırnaklarda görüşmek üzere!


Galaxy nails have been on my to-do list for a long time. I think it looks so mysterious and charming. Generally it is done using a black base and some other colors but now we can see it with other color combinations and I love them also. For Rebecca Likes Nails's purple galaxies click here and for Kayla Shevonne's green blue one click  here.

I choose more classic look for today and I like the result, I want to try other color combinations as well.
I used Flormar Supershine Miracle U33 as base and sponged a bunch of polishes. I hope you also like it. See you tomorrow in Water Marble nails.

4 yorum:

  1. I like it, so many bits of colour :)

    YanıtlaSil
  2. flormar u 33 ojeyı nerden aldıgını hatırlıyomusun?? ben ankarada bı turlu bulamadımda:((

    YanıtlaSil
  3. @Adsız, Sanırım Cepa'daki Flormar kioskundan almıştım, kozmetikcilere değil de Avm'lerdeki Flormarlara bakarsan daha rahat bulursun bu seriyi

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...