8 Eylül 2012

31 Day Challenge - Day 7 - Black&White Nails

Scroll down for English.

Aslında bu yazıyı dün yazmam gerekiyordu ama kendimi pek iyi hissetmediğim için bugün iki yazı yazayım dedim. Dünün teması siyah beyaz tırnaklardı. Benimde aklıma ilk olarak "meme faces" oldu. 2 kat beyaz ojenin üzerine akrilikle yaptım çizimleri.

Nedir bu "meme faces" diyenler olursa( Türkçe'sini bulamadım bilen varsa yorum bıraksın:) yaşadıklarını hissettiklerini komik bir şekilde Cin Ali gibi çizimlerle ifade etme şekline deniyor. Karikatür çizmek zor olsada bunları oluşturmak çok basit hatta bunun için sitelerde var. Bilmeyenler için resimde ekliyorum:)    

Bir kaç saate 8. günün teması olan metalik tırnaklarla görüşürüz!                

             

Actually I should write this post yesterday but I didn't feel good to write something so today I'll write 2 posts. Yesterday's theme is black and white nails. "Meme faces" are the first thing that came on my mind. I draw them with acrylics on 2 coats of white polish.

If you aren't familiar with meme faces it is: Short comics utilizing a growing set of pre-made cartoon faces, or rage faces, which usually express rage or some other simple emotion or activity. They are easy to create, there are also some sites you can create them. I add some examples of it above.

See you in Metallic Nails within a couple of hours:) Stay tuned.

2 yorum:

  1. Cok güzel olmus ellerinize saglik.Seyda

    YanıtlaSil
  2. troll bunlarrr :) türkçesi troll cnm eline sağlık bayıldım

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...