29 Eylül 2012

31 Day Challenge - Day 28 - Inspired by a Flag

Scroll down for English.

Bir önceki manikürümle çok uğraştığım için buna dermanım kalmadı:( İşler güçler izlemekten de vaktim:)

Bugünün teması bir bayraktan ilham alınan tırnaklardı. Bende yüzük parmağıma bant boyama yöntemiyle  LGBT'nin bayrağını yaptım. Diğer tırnaklarımda Golden Rose 107 var. Yarın görüşmek üzere...



I've no energy to do a new mani after my today's inspired by an artwork post. So I did a quick mani. With diy nail sticker method, I draw LGBT's flag. See you tomorrow in Day 29. Thanks for stopping by.

2 yorum:

  1. Bence çok güzel olmus bu ojeden alamayan tek blogger ben mi kaldım yaa :(

    YanıtlaSil
  2. @Artemis-Tanrica, Teşekkürler,bu serinin neden kaldırıldığını anlamadım zaten bende de çoğu rengi yok:S

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...