17 Eylül 2012

31 Day Challenge - Day 16 - Tribal Print

Scroll down for English.

Kabile deseni bu yazın en sevdiğim trendlerinden biriydi. Zaten geometrik şekillere, halı kilim desenlerine bayılırım. Üstüne birde renkli, modern parçalarda kabile desenlerine rastlamak çok eğlenceli. Özellikle H&M'in rengarenk eteklerinde:) Bende o yüzden bugün cıvıl cıvıl birşeyler yapmak istedim.

Çizimlerin tamamını akrilik boya ile yaptım. Ertesi gün silmek bu 31 günün en  sinir bozucu kısmı.O kadar uğraşıp emek verip hemen siliyorum,keşke birkaç gün daha kullansam:) Ama yarın simli tırnaklar beni bekliyor. Görüşmek üzere,mutlu kalın...

Tribal designs are one of my favourite trend of this summer. I like geometric rug patterns already, but seeing them on colorful modern dresses is funny:) Especially in H&M's skirts. So I decided to do a colorful design today.

I draw all patterns with acrylics. I don't want to remove this mani tomorrow:) It's the most frustrating part of this challenge but I have to:)
16 days down, 15 to go. See you in glitter nails tomorrow. Take care...

2 yorum:

  1. Tebrik ediyorum harika calismissiniz,sag elinizede ayni desenleri yapabiliyormusunuz?Seyda

    YanıtlaSil
  2. @Seyda, Teşekkürler. Aynılarını olmasada en azından çigiler basit üçgenlerle tamamlamaya çalışıyorum, keşke yapabilsem:)

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...