1 Eylül 2012

31 Day Challenge - Day 1 - Red Nails

Scroll down for English.

Bugün 1. günümüzün teması olan kırmızı tırnaklarla karşınızdayım. Ara ara manikürlerimde kırmızı kullansamda uzun zamandır kırmızı oje sürmemiştim.

Tırnaklarımda 1 kat Flormar 363 var. Bu oje benim rengini en çok sevdiğim ve en eski ojelerimden biri. Çoğu Flormar'ın aksine hem gayet opak hemde kuruma süresi gayet başarılı.

Yüzük tırnağımda ise burada kullandığım Faber Castell simlerin kırmızısı var. Genel olarak turuncu, sarı tonlarda bir sim ama ışığa göre yeşil, mavi geçişleri de var. Bu sim işini çok sevdim hem ucuz hemde kolay uygulanıp kolay çıkıyor.

2. günün teması olan turuncu tırnaklarda görüşmek üzere. Mutlu haftasonları...


Today, I came up with today's theme: red nails. Sometimes I used red polish in my nail arts, but for a long time I didn't wear red polish:)

I applied 1 coat of Flormar 363. I love this color so much, and also this is one of the first polish of mine. The drying time is good and it's so opaque.

Then I applied some Faber Castell's red glitter glue that I used in here. It contains orange and yellow glitters, but in different angles you can see blue and green ones also. I love using these glues, they are so cheap and easy to apply.

See you in Orange Nails tomorrow. Thanks for reading:)

7 yorum:

  1. Bu 31 gün temalı manikürler zor yani her gün bir tane. Kolay gelsin sana :)Kırmızıyı sevdim ben güzelmiş,sana da yakışmış. Faber Castell'in bu ürünü tırnağına zararlı olmasın, dikkat et kullanırken ^^

    YanıtlaSil
  2. bu simler çok güzel gözüküyor gerçekten gördüğüm an alıcam :) bu arada mailim geldi mi ?

    YanıtlaSil
  3. @Irmak, Evet zor ama düzenli yazı girmek için ideal:) Üzerinde yıkanabilir, non toxic yazıyor:)
    @ojelerimiseviyorum, aa gelmedi tekrar gönderebilmen mümkün mü?

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel duruyor ama cikarmasi nasil oluyor acaba ? Asetonlami?

    YanıtlaSil
  5. @audrey, Üzerine mutlaka şeffaf cila uygulamak gerekiyor yoksa soyuluyor. Çıkartırken de üzerindeki şeffaf cilayı asetonla silince kenarından tutup soyuyorum tabaka halinde çıkıyor:) Simli ojelerden daha kolay çıkarmak.

    YanıtlaSil
  6. waaaaooww :) alacağım dedimdee daha kırtasiyeye gidemedimmm :) çok hoş olmuş, tebriklerr :) turuncuyu bekliyorumm :9
    ojemeraklilarinaozel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. gerçekten çok enteresan bir fikirmiş, beğendim :)
    http://kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...