19 Eylül 2012

31 Day Challenge - Day 18 - Half Moons

Scroll down for English.

Herkese merhaba,
Geldik 18. günün teması olan yarım ay manikürüne. Daha önce hiç denememiştim bu manikürü. Pek ilgimi çekmemişti şimdiye kadar. Tabanda Alix Avien 276 var. Daha birkaç gün önce sürmüşüm bu ojeyi ama sürdükten sonra farkettim:) Üzerine de Borrn Pretty Store'dan aldığım taşlardan ekledim. Aslında yüzük parmağıma uyguladığım gibi yapacaktım tüm tırnaklarımı. Ama hem sabrım yetmedi, hemde çok abartılı olur diye düşündüm.

Yarın kayıtlar başlıyor o yüzden yatmam gerek. Her ne kadar son seneme gelmiş olsam da hala okula gitmek benim için işkence:) Galaksi temalı tırnaklarda görüşmek üzere...


Hi all,
Today's theme is half moon mani. I've never tried it before because it didn't attract my attention . I applied Alix Avien 276 as base, I wear it again a couple of days before, but I realized it now sorry for that:( Then I add some rhinestones from  Born Pretty Store. Actually I decided to do all of my nails as my ring finger. But I don't have patience to do it today. 

Stay tuned for Day 19-Galaxy Nails. Thanks for stopping by.

3 yorum:

  1. Hi, I am one of your new followers. You have very pretty nails and I saw your older post and your very creative! Love all your designs! Have a great day!

    YanıtlaSil
  2. inanıyorum ki bunları yapmak kolay değildir. Ama ortaya cıkan netice harika!

    kullanımını merak ediyorum aslında.

    sevgiler
    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. @Manases Andrea, Thanks for your lovely comment<3
    @Trendydolap, Yapması çok beceri istemiyor ama vakit alıyor. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...