24 Ekim 2012

Flormar Duo 2x Chrome DC06

Scroll down for English.

Merhaba, bugün tırnaklarımda Flormar Duo 2x Chrome DC06 var. Altın sarısı yansımaları olan mor pembe bordo geçişli bir oje. Serideki en başarılı geçişleri olan bir diğer renk. Kapalı havada ona uyum sağlayıp puslu mor, bordo olurken, açık havada pembe,mor oluyor. Yine 2 kat sürdüm.

Resimlerde gördüğünüz gibi işaret parmağımın tırnağı çok derinden yarıya kadar kırıldı:( Kesemiyorum bile, yakında minicik tırnaklarıma hazır olun;(


Hi all, today I wear Flormar Duo 2x Chrome DC06. It's a purple,pink and burgundy duochrome polish. I think it's so succesful in color shifting. At sunlight it looks pinkish purple but at indoor it looks greyish purple. I applied two coats also.

As you can see in photos, my index finger's nail is broken badly:( I cannot even cut it, but I've to shorten them;(

4 yorum:

  1. Bu serinin bende sadece bu rengi var ama hiç ama hiç hoşlanmadım ya :(( bi kere moru çok itici geldi bana yansımalarınıda hiç görmedim diyebilirim ben :(
    bu arada tırnagın çok kötü kırılmış gerçekten geçmiş olsun ama kesme bence şu sallama çay poşetlerinin içini boşaltıp onarım yapabilirsin uzayana kadar biraz işini görür emin ol :)

    YanıtlaSil
  2. bende de bu rengi var,cidden mükemmel bir seri olmuş ama keşke renk skalasını daha geniş tutsaymış diye düşünmedim değil :)
    http://bizimkiz.blogspot.com/2012/09/flormar-duo-chrome-serisi.html

    YanıtlaSil
  3. @Ojeperest, Şimdilik öyle idare ediyorum ama her an bir yere çarpıp tamamen kırmaktan korkuyorum:(
    @TanurAyshA, Bende güzel bir mavi beklerdim seriden ama olanlarda çok güzel:)

    YanıtlaSil
  4. Bu ojeler gerçekten güzel.Tırnağın gerçekten çok kötü kırılmış, ama olsun ben kısa tırnak da seviyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...