20 Eylül 2013

Black Cat

Scroll down for English.

Herkese merhaba,
Oje sürmek, blog yazmak beni rahatlatsa da uzun zamandır fırsat bulamıyordum. Fotoğraf çekmeye çok üşeniyorum, bu yüzden de sık sık yazamıyorum.

Neyse bugün tırnaklarımda Golden Rose Holographic Color serisinden 107 var. Kısa tırnaklarıma her ojeyi yakıştıramıyorum ama bu rengi çok sevdim. Kuruma süresi gayet hızlı , 2 katta opaklaşan bir oje. Üzerineyse akrilik boyayla kedi ve patileri çizdim. Yapması çok basit ama kullanması eğlenceli bir manikür oldu. Umarım sizlerde beğenmişsinizdir.


Hi all,
I love painting my nails and writing posts, but taking photo of my manis is hard for me. So I cannot blog regularly.

Anyway, today I'm wearing Golden Rose Holographic Color #107. I love wearing pale colors when my nails are short. #107 is blue based silver holo. Drying time and opacity is good. I draw cat and paws with acrylic paint. I hope you like it. Thanks for stopping by!

1 yorum:

  1. bir kedi aşığı ve nailart sever olarak bayıldıııım :) en kısa zamanda bende yapacağım :) bende blogumda ve instagram hesabımda nailart paylaşıyorum . seni gezinirken buldum ve çok sevdim hemen takibe alıyorum aba da beklerim :) pisilimisili.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...