20 Şubat 2013

Sugar Skull

Scroll down for English.

Herkese merhaba,

Sizlere bu yazımda tanıttığım Born Pretty Store fırçalarla denediğim bir manikürü göstermek istiyorum. Uzun zamandır akrilik boyalarla uğraşmıyordum, özlemişim:)

Öncelikle işaret ve küçük parmağıma Flormar 424 uyguladım. Üzerineyse ucu açılı olan fırça ve liner fırça ile gül desenleri çizdim.
Ardından orta ve yüzük parmağıma Sugar Skull adı verilen süslü kurukafaları çizdim. Desenlerin dış hatlarını küt uçlu fırçalarla, detaylarıysa liner fırça ve noktalama aletiyle oluşturdum. Bu fırçaların resimlerine ve detaylı açıklamalarına buradaki yazımdan ulaşabilirsiniz.

Hi all
Today I want to show you a mani that I draw with nail art brushes from Born Pretty Store that I reviewed here. 

First I painted my index and little finger with Flormar 424. Then using bend brush and liner brush I created rose patterns.

Then on my middle and ring fingers, I draw Sugar Skull design. For outlines I used square brush and for details I used liner brush and dotting tool. For more information and photos of brushes, you can check my review here.
Thanks for stopping by!

4 yorum:

  1. çok güzel olmşş o kadar ince detaylar varki harika

    YanıtlaSil
  2. @JanJan, Çok teşekkür ederim,beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  3. bloğunun 1. yılı kutlu olsun. buarada tırnakların sanat eseri gibi olmuş, çok beceriklisin ;)

    YanıtlaSil
  4. @PINKY FASHION, Çok teşekkür ederimmm:)

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...