17 Kasım 2012

Still Autumn...

Scroll down for English.

Tırnaklarım biraz uzayıp normale döndü bende kendimi hemen buraya attım:) Malum Ankara'nın ayazını çekmemiz gereken şu günlerde yazdan kalma bir sonbahar yaşıyoruz. Kışı sevmesemde, havalar sıcak diye sevinemiyorum, dünyanın düzeninin gözlerimizin önünde bozulduğunu görmek çok acı...

İşte bende bu günlere tam uygun bir oje sürdüm. Essence-Gorgeous Bling Bling. İçinde minik altın sarısı parçalar bulunan harika bir oje bence. Üzerine dökülmüş yapraklar çizmeyi düşündüm ama elim akriliğe gitmedi. Kolaya kaçıp Miss Selene'nin 170 numaralı yeşil simini sürdüm. Şu minikler piyasadan neden kalktı bilmiyorum ama içlerinden çok güzel simliler vardı:( İki rengin uyumsuzluğuna rağmen sevdim ben:) Görüşmek üzere...

 
Ps: Ankara'da Catherine Arley bulamayanlar: Kızılay Avm'nin en alt katında Elite diye bir kozmetik dükkanı var. Bir sürü simli ve holografik oje var, ben acelem olduğundan sadece bu güzellikleri aldım, daha çoook çeşit vardı mutlaka bakın:)


As you know, I have some problems about my nails these days, but finally they grow and I'm back:)Today I wear a polish that fits to autumn perfect: Essence - Gorgeous Bling Bling. This is an orange based brown with golden flakies. I applied 2 coats and drying time is good, no need for top coat. 

This color reminds me autumn leaves, but I'm too lazy to do some nail art with acrylics, so I added Miss Selene #170 on this mani. You can see my latest haul: some lovely holos and glitters:) Thanks for stopping by!

1 yorum:

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...