17 Mayıs 2012

Cloudy with Some Mint

Scroll down for English.

Pastel#93 e takmış durumdayım. Çok güzel bir nane yeşili. Ve ben onu herşeye yakıştırıyorum turuncu ve morla denemiştim. Artık tek başına sürmemin vakti geldi:)

Üzerine Nailside'ın buradaki tutorialından yararlanarak bulutcuklar çizdim. Ne zaman yapacak bir şey bulamasam Nailside'ın tutoriallarına bakıyorum. Hem çok basit hemde eğlenceli şeyler yapıyor. Eğer henüz görmediyseniz bir göz atın bence. Görüşmek üzere!
I love Pastel#93, it is a very pretty shade of mint. I like to see it with coral and lilac but that's the time to wear it alone.

After applying it, I did some clouds that I saw Nailside's this tutorial. When I had problems with finding inspiration, I looked at her designs. She did simple but pretty manicures. If you haven't seen her blog, go and
look at it. Thanks for stopping by!

5 yorum:

  1. Çok yakışmış, renklerin uyumu, oluşturulan desen gerçekten çok hoş duruyor.

    YanıtlaSil
  2. @guzelliknehri, Çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. ben de dün görmustum bu rengı ama almak ve almamak arasında tereddut etmıstım ve sanırım alıcaammmmm
    tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. merhaba :) bloğunu tesadüf eseri buldum ve çok beğendim izlemeye aldım :) bu manikürüne de tek kelimeyle bayıldım hemen bu renkten ben de edinmeliyim diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. @Kova Kadınıyım Ben, Tam yazlık bir renk ışıl ışıl duruyor bence edinmelisin:)
    @serinus, Teşekkür ederim, hemen al bencee:)

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...