16 Mayıs 2012

Borders with Shock

Scroll down for English.

Şenliklerin olmazsa olmazı yağmurlar sağolsun felaket bir griple boğuşuyorum:S 4 gündür aynı ojelerle geziyorum, ancak yazabildim.
Tabanda 2 kat Clarie's#75 var. Sürümü zor bir oje dalgalandı çizgi çizgi oldu. Ama Essie Good to Go o kadar güzel bir top coat ki bütün kusurları gizliyor. Bir ara yazısını hazırlayacağım. Yüzük parmağıma bant yardımıyla Pastel#93 ile Nailside'ın bu tutorial'ındaki patlama desenini uyguladım. Diğer tırnaklarıma da dotting tool yardımıyla benekten çerçeveler oluşturdum. Umarım beğenirsiniz.

I got a bad flu for these days. So I have been wearing this manicure for 4 days, but I finally wrote about it.
I applied 2 coats of  Clarie's#75  as base color. Its formula is thick, there is a lot of brushstrokes but Essie Good to Go hide them:) I will be writing a post about it. Then I did explosion design that I saw in Nailside's this tutorial on my ring finger. Finally I did frames on my nails with dotting tool. I hope, you like it. Thank you for stopping!

2 yorum:

  1. Allahımmm birgün bende böyle güzel nail art yapabilecekmiyim acaba? :( çok güzel olmuşşş

    YanıtlaSil
  2. @FashionDesignsbyCnS, Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...