17 Mart 2012

Nirvana#429

Scroll down for English.

Nirvana markasını daha önce hiç duymamıştım. Tunalı'da gezerken "Ojelerin 2si 1,5tl" diyen teyzeyle tanıdım kendisini. Bir pasajın içindeydi kozmetik dükkanı adını unuttum ama daha fazla oje almak için yine gideceğim. Çünkü.....


Çünkü aldığım ojelerin renklerine bayıldım. Kuruma süreleri de çok kısa. Sadece kıvamı biraz yoğundu o yüzden baloncuklar oluştu ve B3F değil yani içerisinde sağlığa zararlı maddeler var.
429 aslında mavi mi yeşil mi çözemediğim bir renk. Yeşile kaçan bir mavi. Ama içinde sarı ışıltılar var o yüzden yeşil gibide duruyor. 2 kat uyguladım.




I didn't hear this brand(Nirvana) before. But I should say that I like them with their color opportunities and drying. But its formula is dense and it isn't a B3F.

I applied 2 coats. It sometimes looks blue but sometimes green due to gold shimmers.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...