22 Mart 2012

Chainy Frame

Scroll down for English.


Bugün çok sevdiğim bir blogger olan Nailasaurus'un 2 farklı manikürünü birleştirdim. Zincirle yapılmış olan için buraya, tırnağını çerçevelediği manikür içinde buraya bakabilirsiniz.

Yüzük parmağımda 2 kat Golden Rose 79# var. Diğerlerindeyse Nirvana#412. Nirvana#412 sürümüyle beni çıldırttıysa da rengine bayıldım.

Zinciri yapıştırmadan önce tırnağıma göre kestim. Tırnağıma parlatıcı sürdükten sonra biraz bekleyip zinciri cımbız yardımıyla yerleştirdim. Ardından 2 kat top coat sürdüm. Taş gibi düşme durumu yok, çok sağlam oldu.
Ben bayıldım, umarım sizde beğenirsiniz.



Today, I combined two of the manicures that  Nailasaurus'un did. For chainy one click here and for framed one click here.

I applied two coats of  Golden Rose#79  on my ring finger and  Nirvana#412 for others.I applied normal top coat to my nail and wait a minute to get tacky then place the chains with tweezer. Then I applied top coat two times.
I love it very much, I hope you like also.

1 yorum:

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...