20 Mart 2014

Alix Avien Flakey 01 & Daisies

Scroll down for English.

Alix Avien ne zaman yaptıysa harika bir flakey seri üretmiş. İnternet sitesinde olmadığı için kaç renk var bilmiyorum ama bende 3 tanesi var. İçlerinden en merak ettiğim 01 numaralı kırmızı var tırnaklarımda.

Flakey ojelerin en büyük sorunu malum pulları yakalamak. Fırçaya yoğun bir şekilde pul gelmese de sürmesi çok zor bir oje değil.  Pulların rengi daha çok turuncu yeşil arası. Uygun bir rengin üstüne sürüldüğü gibi, tek başına da kullanılabilir. Ben Golden Rose 79 numaranın üstüne sürdüm. Orta ve yüzük parmağıma akrilikle minik papatyalar ekledim.



Today, I'm wearing #01 from Alix avien's flakey polishes. It is a red based polish with green flecks. I hate fishing out the flakeys but this polish is not so hard to apply. I applied it on Golden Rose #79, but you can apply it alone also.

Then I draw some daisies on my middle and ring finger with acrylics. I hope you like it also. Have a nice day!

4 yorum:

  1. Gözüm flakeyde değilde papatyalarda kaldı, çok sevdim onları! Tam güne uygun olmuş ^^

    YanıtlaSil
  2. Şu flakey serisi bende var 4 renk sanırım onlar ama çok yakışmış

    YanıtlaSil
  3. papatyaları çok sevdim! <3 flakey ojeye ise sinir oldum bi kere kullanıp attım..

    YanıtlaSil
  4. gizem bana ders ver lütfen : ) ne harikalar yaratıyorsun öyle bayıldım!!

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...