6 Haziran 2012

Gummy Nails

Scroll down for English.

Hepimizin mutlaka başına gelmiştir. Ya sakıza oturmuşuzdur, ya saçımıza yapışmıştır küçükken, yada şişirip balon yaptıktan sonra ağzımıza yüzümüze yapışır. Şimdi sıra tırnaklara yapıştırmakta:)

Bu tekniği NailsKathy'nin videolarından birinde gördüm. Tabana ojenizi uyguladıktan sonra kağıda istediğiniz renkten bir miktar damlatıyorsunuz. Ardından ojenin koyulaşmasını bekliyorsunuz, ne kadar koyulaşırsa o kadar kolaylaşıyor işiniz. Sonra bir kürdan, iğne vs yardımıyla ojeyi sündürerek tırnağınızda ince çizgiler yapıyorsunuz. Örümcek ağı gibi yapışıyor:)

Tırnak etlerinizi temizlemeden önce cila uygulamayı unutmayın. Yoksa o incecik oje sünükleri hemen kalkmaya hazır:) Ben çok eğlendim yaparken, umarım sonucu sizde beğenirsiniz.

Daha detaylı bir şekilde izlemek isterseniz sizi buradan alayım.



It is a nightmare for all: sitting on chewing gum! But now it is the time for sticking them on nails:)

I saw this technique on  NailsKathy's youtube channel. After applying your base color, drip some polish on paper. Wait about 5 minutes, after the polish gets gloopy, using a bobby pin or dotting tool stick the stringy polish on your nails. After applying top coat and cleaning your cuticles, you are done.

For the tutorial of this technique: Click here.

I enjoyed to do this mani, I hope you also like it. Thanks for stopping by!

6 yorum:

  1. Cok güzel olmus :)

    Bende beklerim bloguma :)

    http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  2. çok sevdim bu manikürü. değişik görünüyor. Pembenin rengide çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. @ modarella, Çok teşekkür ederim, bende çok seviyorum bu pembeyi

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim son zamanlarda bende taktım bu tırnak süsleme olayına ve video lara bunu izlememiştim .ama çok zahmetli geldi sorması ayıp , ne kadar sürede yaptığını gerçekten çok merak ettim:)

    YanıtlaSil
  5. birde kelime doğrulamayı kaldırırsan yorum yazmak daha kolay olur nacizane fikrim:)

    YanıtlaSil
  6. @Ruj, videoda biraz az beklemiş ojenin koyulaşması için koyulaşınca çok uzun sürmüyor 2 elime 2renk yapmama rağmen 40dk falan sürmüştür. Ben o lanet şeyi kapalı sanıyordum uyarı için teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...